نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4983
-
الف
+

واکنش «کیهان ملکی» به ساخت سریال «روزگار جوانی3»

«کیهان ملکی» از آخرین فعالیت های خود در عرصه بازیگری و احتمال حضورش در فصل سوم سریال «روزگار جوانی» گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «کیهان ملکی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در یک مصاحبه در خصوص آخرین فعالیت های خود در عرصه بازیگری و احتمال حضورش در فصل سوم سریال «روزگار جوانی» سخن گفت.

«کیهان ملکی» درباره آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: اکنون مصروف کار خاصی نیستم، طی چند ماه گذشته طبیعتا به دلیل شیوع بیماری کرونا وضعیت تولید به شدت با مشکل روبرو شده و به همین نسبت پیشنهاداتی که برای بازی به من می‌رسید هم کم شده است. 

وی با اشاره به وجود برخی پیشنهادات ضعیف برای نقش آفرینی در آثار اذعان کرد: برخی پیشنهادات طی دو ماه گذشته به من شده است اما کرکتر‌ها باب میلم نبوده و عمق چندانی نداشته اند، ترجیح می‌دهم با شرایط فعلی تولیدات و همچنین تا وقتی که بیماری کرونا ریشه کن نشده کم کار باشم و یا اگر کاری باشد در اثری بازی حضور یابم که بتوانم از آن دفاع کنم.

ملکی درباره احتمال حضورش در فصل سوم سریال «روزگار جوانی» اذعان کرد: هنوز از سمت سازندگان اثر هیچ صحبتی با من نشده است، خبر دارم که قرار بر ساخت فصل سوم این سریال با حضور بازیگران جدید است، البته تا آنجا که می‌دانم قرار است یکی از بازیگران فصل یک هم در اثر حضور داشته باشد اما با من که صحبتی نشده است.

وی درباره علاقه شخصی خود برای حضور در فصل سوم سریال «روزگار جوانی» به میزان گفت: برای من در درجه اول فلمنامه مهم است، واقعیت امر هیچ فکری درباره حضورم در فصل این سریال نکرده ام، اما اگر فلمنامه و کارگردانی خوب باشد به بازی در این اثر فکر خواهم کرد. 

این در حالی است که چندی پیش خبر آماده شدن فلمنامه فصل سوم سریال «روزگار جوانی» به قلم «حمید طاهری» که پیش تر نویسندگی سریال های تلویزیونی «در جست و جوی آرامش» و «نیاز» را بردوش داشته است، در رسانه ها منتشر شد.

فصل اول سریال «روزگار جوانی» در سال 1377 به تهیه کنندگی «اصغر توسلی» و کارگردانی «شاپور قریب» و «اصغر توسلی» و نویسندگی «اصغر فرهادی» ساخته شد و فصل دوم آن نیز در سال 1378 به تهیه کنندگی و کارگردانی «اصغر توسلی» و نویسندگی «علی اکبر محلوجیان» و «فرهاد نقدعلی» از رسانه ملی ایران نشر شد.

گفتنی است که فصل اول و دوم سریال «روزگار جوانی» پیش تر از شبکه آی فیلم 2 به نشر رسیده است.

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «روزگار جوانی» 

دانلود سریال «روزگار جوانی2» 

م ح

 

نظر شما
ارسال نظر